http://www.pbn.ro
http://www.porschetimisoara.ro Automobilul Audi A3 TDI clubsport quattro.
Cu prilejul celui de-al 27-a cursă de la Wörthersee din Kärnten, marca celor patru inele prezintă potenţialul tehnologiei cu ajutorul unui studiu spectaculos.
Audi, inventatorul tehnologiei TDI, stabileşte tendinţele în construcţia de motoare. Cu prilejul celui de-al 27-lea curse de la Wörthersee din Kärnten ce are loc la sfârşitul lui mai, marca celor patru inele prezintă potenţialul tehnologiei cu ajutorul unui studiu spectaculos. Motorul TDI de 2 litri din dotarea lui motorului Audi A3 TDI clubsport quattro dezvoltă o putere de 165 kW (224 CP) şi un cuplu de 450 Nm, adică dispune de tracţiunea unui automobil sport. Maşina de expoziţie accelerează în numai 6,6 secunde de la zero la 100 km/h şi atinge o viteză maximă de 240 km/h.
Audi A3 TDI clubsport quattro îşi manifestă puterea conştient de sine, adică sonor, printr-un eşapament zgomotos şi vizibil, printr-o serie de componente speciale la nivelul caroseriei şi în interior. Componentele exterioare, cum ar fi un spoiler în spate mare cu aspect DTM şi extensii ale apărătorilor de roată, prinse în şuruburi, asigură o apariţie dinamică, iar în interior elementele caracteristice sunt scaunele specifice maşinilor de curse şi o manetă de comandă deschisă, din aluminiu.
Maşina expusă este un automobil sport Hightech. Cutia de viteze cu şase viteze şi tracţiunea integrală quattro conduc puterea la jantele de 20 inch. Pe puntea faţă încetinirea revine unui sistem de frânare cu şase pistoane şi discuri ceramice. Sistemul de rulare dinamică Audi drive select permite şoferului să varieze liber curba de accelerare, sunetul eşapamentului, servodirecţia, pragurile de intervenţie ale sistemului de stabilizare ESP şi modul de funcţionare al amortizorului de şoc. Pentru suspensie se foloseşte tehnologia Audi magnetic ride, care facilitează reacţii rapide la orice situaţie de rulare.
Audi stabileşte tendinţele în construcţia de motoare
Audi stabileşte tendinţele în construcţia de motoare. De la apariţia lor în anul 1989 motoarele TDI s-au impus datorită caracterului lor puternic, cultivat şi eficient. Victoriile pe care le înregistrează automobilul de curse diesel Audi R 10 TDI de doi ani în cursa de 24 ore de la Le Mans şi în seria American- Le-Mans confirmă potenţialul acestei tehnologii.
Strâns înrudit cu varianta disel de curse, motorul din studiu, R8 TDI Le Mans automobilul sport de mare putere are la bord un motor cu de şase litri-V12, care, cu o putere de 368 kW (500 CP) şi un cuplu de 1000 Nm depăşeşte cu mult 300 km/h. La Wörthersee, locul de întâlnire al amatorilor de Audi şi BMW cu mulţi CP, poate fi văzut şi R8 TDI. Acum Audi a transferat puterea bine gândită a motoarelor TDI în automobilele sport de stradă. TT şi TT Roadster folosesc un motor puternic de 2 litri cu 125 kW (170 CP) şi cuplu de 350 Nm, combinat cu tracţiunea integrală quattro. Audi îşi pregăteşte saltul înainte.
Audi A3 TDI 2010 Clean Diesel romania currency | |
| 4 Likes | 4 Dislikes |
| 2,754 views views | 732 followers |
| Cars & Vehicles | Upload TimePublished on 12 Nov 2009 |
Không có nhận xét nào:
Đăng nhận xét